Thursday, July 28, 2011

Syukur Ya Allah....

Happy birthday to me..
Happy birthday to me..
Happy birthday to me..
Happy birthday to me...

Happy birthday to me...=)
Okey,tahun ni tak de kawan-kawan nak nyanyikan lagu birthday macam tahun lepas..=(...Jadi nyanyi untuk diri sendiri je la....Ade pun tadi kak cuna yang nyanyikan berulang kali..Selamat birthday maksu....Esok die sampai tak nak pergi sekolah sebab birthday mak su die..Die ingat maksu die ni agung ape..Time birthday sume orang dapat cuti.....

Setahun berlalu..Saya rindukan mase dulu2..Anda jugak tukang amik gambar...Miss u all..=(
Syukur alhamdulillah masih diberi bernafas sehingga ke hari ni..Sehingga menginjak ke umur 23 tahun..Semoga pertambahan umur memberi lebih kebaikan dah kerahmatan kepada aku...Semoga aku menjadi lebih matang dari semua segi..Thanks pada mak abah yang dah membesarkan aku dengan cukup sempurna dan jugak thanks pada abang2 dan kakak2 yang terima aku seadanya..Love u all so much....

p/s:Thanks pada yang wish dalam fesbuk,mesej dan jugak kol..May allah bless all of u....

3 comments:

  1. epy besday cik fada..semoga sentiase dimurahkan rezeki..;)

    cik fada nk join segmen?saja suka2..

    http://bombay-913.blogspot.com/2011/07/segmen-bombay-nak-taw-sukan-kegemaran.html

    tq cik fada..epy besday again!have a blast!

    ReplyDelete
  2. hahahaha..patut lahh rasa
    macam nak cuti je hari ni..
    kah3..

    hepi besday akak sekali lagiii..
    pung pung pung
    (bunyi meriam buloh)
    hahaha =p

    ReplyDelete
  3. bombay:thanks ye..i will..=)

    Farid:awk tu hari2 pun cuti kan..hehehe...terima kasih2...hadiah mne??;p

    ReplyDelete