Tuesday, July 12, 2011

Aku melayu perasan korea....

Hyee semua...Nak tanye korang ni..Suke tak tengok drama series korea tak pun movie korea??Sekarang ni bukan orang pempuan je bergalak tengok cerita korea ni, aku tengok orang laki pun sama naik jugak..Korang laki yang suke tengok cerita korea ni sebab awek die lawa-lawa ke sebab hero die lawa-lawa???Gay boy sungguh perangai..Haishhhh....

Member laki aku suke tanya aku..Asal la suke sangat tengok cerita korea tu...Pergi la tengok cite lain...Ehhhh suke hati aku laaa...Laptop aku bukan laptop korang...Okey jawapan yang bakal menyentapkan hati kaca mereka..Ni je jawapan aku untuk soalan dengki diorang tu..

1.  Aku suke tengok drama korea sebab dah tentu-tentu la hero die hensem..Setiap kali aku tengok cerita korea confirm dalam hati ni terus mengelegak rasa nak berlaki kan orang korea...Mesti anak aku comel kannnnnnnn...(^_^)V

2.  Dah kalau aku tak layan drama series korea aku nak layan drama ape..Drama hindi??Minat pulak aku tengok hero die yang gelap dan bermisai tebal tu...Eeeeuuwwwww..Tak pun tak kan la aku nak gigih sangat tengok drama series omputih yang banyak season sampai 10 tak habis-habis tu..Terkeluar bijik mata aku nanti..Jadi drama korea la pilihan yang terbaik..

3.  Satu lagi sebab cerita korea ni walaupun hero die kadang-kadang berpakaian macam heroin seluar kaler pink la bagai tapi tak jelik sangat nak tengok..Ce orang melayu kite yang hero pakai baju kemeja bunga-bunga dengan seluar kaler pink..Muntah hijau terus aku tengok...Lagipun cerita diorang walaupun kadang-kadang poyo tapi tetap best..

Itu je jawapan aku sebab ape aku suke tengok cerita korea ni..Tapi aku tidak la sampai taksub sangat okey...Aku bersederhana..Cewaahhhhhhh....

Ni nak promot sikit..Sekarang ni aku tengah tengok satu cerita ni..Tajuk die LIE TO ME..Tapi mak datuk bapak payah nak tengok online..Entah berapa hari la aku dapat habiskan cerita ni...Cerita ni best sebab lain daripada lain..Yang penting heroin die tak bongok-bongok macam dalam cerita-cerita korea yang lain...Heroin die kerja pangkat tinggi dalam government...Jarang kan ade watak macam tu..Selalu watak perempuan mesti bongok-bongok dan miskin tegar sampai kene buat 5 keje dalam satu hari..Gilaaaa...




Hero dan heroin

Lie to me..
Cerita ni best walaupun hero die kadang-kadang bermuka busuk..Tapi masih mampu di maafkan..Aku alergic sikit kalau cerita korea tapi hero tak hensem tak pun heroin tak cantik..Memang aku tak kan tengok..Nak terangkan lebih-lebih pasal cerita ni pun tak berapa nak mampu sebab nye aku start tengok episode 6 lepas tengok kat astro entah channel ape ntah terus aku cari kat my soju..Then terus sambung tengok..Tak tahu mula-mula cerita ni pasal ape..

Kalau korang nak tahu lebih pasal cerita ni pergi la google..go go go..Jangan nak malas sangat..Aku nak korang berkerja sikit..Baru la jari jemari bertambah sihat...Okey chowwww..Nak pergi menyihatkan jari dengan mengdownload cerita taiwan pulak....U tube sajeeeeeeee....

5 comments:

  1. tgokla city hunter...sumpah hero dy nsem....hehehe..follow u

    ReplyDelete
  2. okey nnti saya cari..thanks follow..=)

    ReplyDelete
  3. city hunter hero lee min ho...dia memang hensem....FA

    ReplyDelete
  4. cerita ni best . tgk la smpai habes

    ReplyDelete
  5. Tengok cite blue lagi best...

    ReplyDelete