Sunday, July 3, 2011

kenduri kendara..

Hyeee lately kekeringan idea nak update blog..Entah kenapa la..Mungkin sebab duduk di rumah tak ada ape-ape yang menarik untuk di upadate kan..Ohh ye..Lupe nak cerita..Semalam aku pergi kenduri geng bus sekolah aku..Sebab ape panggil geng bus sekolah sebab kitorang pergi sekolah sama-sama naik bus..Nama die azri tapi kami panggil die tok 4...

Jangan pelik tibe-tibe gambar aku ade love sebab nak tutup bakul kain kat belakang tu....Uniform ke kenduri kahwin geng bus sekolah..
Hari ni pun pergi kenduri lagi..Haishhh keje makan je la kejenya..Lama-lama badan aku dah macam ahli bina badan..Kali ni kenduri kat kampung aku je..Malas nak pakai beria sangat so aku sarung jubah je la..Senang cite...

Jubah hitam yang memanaskan...
Aktiviti petang pulak macam biasa main badminton..Pihak lawan tentunya ruminah sidek (akak aku)..Kalau kami berdua main memang bising satu kampung sebab suke marah-marah each other kalau ter pukul ke tepi..Punca nya sebab malas bergerak...Dasyat dua orang ahli bina badan ni...

Itu saje nak update..Maaf entry kurang menarik..Tak berapa ada idea nak mengupdate blog..

No comments:

Post a Comment