Monday, July 4, 2011

Sesi kedua bersama cik surirumah tangga sepenuh masa...

Hyeee peeps..Dah lama tak bersama cik surirumah tangga sepenuh masa kan..Bukan ape..Weekend biasa nya cik surirumah tangga sepenuh masa bercuti..Jadi dapur tak la berasap..(padahal time weekend mak aku yang masak)...

So hari ni nak share la ape yang cik surirumah tangga sepenuh masa masak..Tadi pergi sekolah memandu amik lesen P..Ohhh gambar saya dalam lesen P saya sangat hensem..Saya sukeeeee..Okey larik topik..Lepas je balik dari sekolah memandu terus kelam kabut kemas rumah sikit-sikit then terus ke dapur..Dari semalam lagi memang dah plan nak masak udang dengan ikan..So sayur kakak cik surirumah tangga sepenuh masa yang masak...Okey jom cek ape yang cik surirumah tangga masak hari ni...Ni bukti kat kawan-kawan yang tak pernah percaya cik surirumah tangga sepenuh masa pndai masak okey...Ape gune jadi surirumah tangga sepenuh masa kalau tak pndai masak..Cerai kat laki nanti..

Menu pertama :: Udang masak lemak kering bersama cendawan..

Resepi yang aku main tibai je..Di ambil dari resepi udang serai sebelum ni tapi di ubah suai..Taraaaa jadi dahhhh...

Menu kedua :: Ikan goreng taucu..

Rupe die agak tak memberansangkan tapi rasa die hebat..;p

Menu ketiga :: Telor dada bawang putih cendawan..Haaaa bantai aje...


Ini saje menu cik surirumah tangga sepenuh masa masak untuk hari ni..Menu biasa-biasa je..Tak de yang luar biasa..Malas nak share resepi sebab bukan masak benda gempak-gempak pun..heeeeeee..Saje nak kasi kalian menjamu mata tengok makanan-makanan..Lagi satu nak tunjuk kat Inas yang aku reti masak laaaaaaaaa...Ehhh tibe-tibe...

2 comments:

  1. masakan hari ni semua tak sedap. cik suri rumah tangga boleh baiki dengan cuba masak menu lain pulak esok

    ReplyDelete