Thursday, July 7, 2011

Birhtday die bukan birthday aku..

Hyee peeps..Hari ni aku dah buat sesuatu yang memalukan..Orang lain mungkin ade yang sedar mungkin jugak tidak sebab benda ni berlaku sepantas kilat..Sape yang sedar tu bertuah la sebab boleh mengumpat aku seantero kawan-kawan fesbuk beliau..(T__T)..

Cerita nya macam ni..Tadi aku log in fesbuk then tengok ade dua orang kawan aku punye bithday..Masih berkira-kira nak wish ke tak nak wish ni..Tapi disebabkan dua orang tu memang aku kenal maka aku wish la..Haippp aku bukan berkira sebab ape,dah banyak kali terkena..Aku wish beria tapi haram nak balas at least thank you...Okey itu mungkin boleh terima lagi tapi yang lagi sakit hati bile kawan-kawan die yang lain wish, die say thank you tapi bile time aku langsung tak bagi feedback..Aku yang berhati tisu ni wajib la kecik hati ye dak...Ape punye orang la..

Okey terus kepada pekara yang memalukan tu..Dah siap aku wish kat sorang kawan aku ni then nak wish la kat sorang lagi..Aku pergi je kat home terus tekan satu nama ni sebab dah keluar kat home orang wish kat die..Dengan penuh keyakinan aku pun pergi wall budak tu then aku wish birthday kat die..Okey settle..

Lepas tu aku pergi home balik nak berjoyah tengok ape aktiviti kawan-kawan fesbuk tibe-tibe aku ternampak ade orang wish birthday kat sorang lagi kawan aku tu..Dalam hati "ehh ade 3 orang punye birthday ke hari ni??tadi aku nampak dua orang je".

Aku pergi semula page kawan aku yang aku wish birthday tadi ternyata aku sorang je tibe-tibe wish birthday kat die..Ooohhh malunye aku...Bukan birthday die rupenye..Asal aku boleh selamber badak pergi wish kat die...Gile ape...Nasib die tak sedar...

Rupenye aku main tekan je time kat home tadi tu..Die ialah orang yang meng wish birthday kat kawan aku sorang lagi tu..Bukan birthday die...Ape punye sengal la aku ni..Haiiiyaaaaaa...Aku harap tak de orang yang perasan semua ni....Sebab aku dah delete dengan pantas dan lajunye kalah kelajuan kereta ferrari...

Serius aku maluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.....Lepas ni aku tak nak wish birthday kat sape-sape lagi...Errrkkkk????

No comments:

Post a Comment