Thursday, July 21, 2011

Saya blogger IPTA/S


Hyee semua..Tengah menyibuk kat blog my friend ika tiba-tiba ternampak die join Saya blogger IPTA/S..Nampak menarik so hati ni membuak-buak jugak la nak join..Selalu ika ade invite kali ni die senyap pulak kan..;p

Meh nak cerita pasal IPTA aku yang tercinta..Dah pasti lah UITM yang sentiasa di hati ku...Okey,aku adalah pelajar  UITM PUNCAK ALAM tahun akhir...Ia,yang dalam hutan tu...Mesti semua orang akan cakap macam ni bile sebut pasal uitm puncak alam...Tak pe-tak pe..Kami redha je...

Aku first batch kat puncak alam ni..Time tu mesin atm pun tak de lagi,kafe ade bape kedai je yang bukak...Belum kira lagi tangga batu caves yang tinggi tu..Sampai abang-abang dan kakak-kakak aku suggestkan aku amik kos lain kat fakulti induk sebab kesian tengok kedaifan hidup aku kat sane..Nak keluar lagi la tak de transport...Bus langsung tak masuk..Betul-betul dah macam orang hutan duduk kat sane..Tapi mujur tak tumbuh bulu banyak-banyak...;p

Tapi yang best bila katil,bantal,tilam,loker semua kami orang first yang gune..Maaf adik-adik gune bantal bekas air liur basi akak.No worries,akak tido bebas air liur basi...hihihihi..Makin lama kampus kami dah makin canggih bukan je ade mesin atm yang lebih dari satu,ade tong air gedegang,kafe-kafe banyak tak terkata la,pilih je nak makan ape dan yang best sekali nak keluar boleh naik bus rapid...So tak de la rase macam kera kat dalam hutan puncak alam tu kan..Dapat jugak tengok pembangunan luar...eceeehhhhh...

Okey,itu je nak bebel pasal kampus uitm puncak alam..Tak kira orang nak kata hutan ke tempat orang hutan ke tapi pada aku uitm puncak alam adalah kampus terbaikkkkkkkk punyeeeeeeeeeeeee...peace..(^_^)V...

Maaf,entry terpanjang pulak...Tengah rindu kat kampus..Maklum la pelajar tahun akhir dan berpraktikal so dah tak dapat nak stay kat kampus lagi..=(

p/s:Terima kasih cik penganjur...=)

6 comments:

  1. kak, ajar lah link pada gambar cane?hehehe.sorry x invite, sebab selalu kalo invite pihak penganjur suruh tag kawan2.ni xde an.hehehe

    ReplyDelete
  2. tak pe2..akak sje je ckp mcm tu..hehehe..dah reti kan buat link tu...=)

    ReplyDelete
  3. sem depan kos bba operation management kat sane..wahhhh..boleh kurus...btw nice entri n blog..cik senior..hehehe

    ReplyDelete
  4. salam perkenalan... dr uitm gak... follow ciksu di http://ctsurianiarif.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. hai hai hai...
    dtg dari segmen sbk..

    ReplyDelete