Thursday, July 21, 2011

Orang kesukaan

Korang ade orang kesukaan dalam hidup korang???..Boleh jadi orang tu sedar yang korang suke die atau pun korang je yang syok sendiri suke tanpa sikit pun si mangsa sedar akan perasaan korang..

Ni aku nak cerita pasal akak aku..Die ade suke sorang doktor..Tapi entah mane silapnye doktor tu langsung tak sedar kewujudan dia...Yang pasti die agak teruja dengan doktor tu sebab die bercita-cita nak bersuamikan doktor..Okeh sungguh tinggi cita-cita beliau..Tapi okey la kan ade jugak matlamat hidup...Nak bersuamikan seorang doktor..Aku??Langsung tak ada...

Yang aku jadi marah bila dapat tahu sebenarnye doktor yang die dok tergila-gila kan sangat tu tak la sehensem mane..Tak sewajarnye die jadi sebegitu gila untuk lelaki yang berwajah sangat sederhana macam tu...Nope,aku bukan memandang orang berdasarkan rupa tapi berdasarkan kegilaan akak aku ni pastinya si lelaki tu seharusnye berwajah seperti aeron aziz,tak pun johhny depp atau pun paling cikai macam rosyam nor la..Ini langsung tak ade..Okey fine..Akak aku bercita rasa sederhana...Tak perlu hensem untuk buat hati kite suke kan....

Tapi sebenarnye yang aku lebih marah bila die langsung tak pandang akak aku yang aku kira tidak la buruk dan tentunya berupa sebab kami datang dari keluarga rupawan...hakhakhak....*sila muntah,aku izinkan..

Setelah puas aku bising-bising dengan akak aku sebab die tergila-gilakan doktor yang aku kire sombong dan tak de rupa tu terus die cakap kat aku..

"Sekurang-kurangnya akak rasa akak normal sebab sukakan seseorang..Tapi kau??Sorang pun kau tak suke"

Okeh,die cube nak kata yang aku seorang yang tidak normal..Keji sangat kata-kata beliau...

Ia,aku seorang yang tidak normal sebab aku langsung tak de orang kesukaan selain hero-hero cerita korea yang tak mungkin pun akan sedar kewujudan aku walaupun dalam mimpi...=(

Tidak normalkah aku??I'm just wondering...Hurmmmm..

2 comments:

  1. gambang, sila bagi doktor tu baca blog ni, akak izinkan.- kakak rupawan :D

    ReplyDelete
  2. meh orang tag die..hahahaa..-adik yg lagi rupawan..;p

    ReplyDelete