Friday, July 15, 2011

Goodbye terengganu..

Hari ni berakhir sudah percutian aku ke Terengganu..Bukan la percutian yang betul-betul percutian tapi keluar daripada rumah sendiri tu kire percutian jugak la kan..hihihihi..Aku stay sane almost seminggu dengan visi dan misi nak cari calon suami kat sane tapi nan adooo....Gataiii sangat la kau cik pada..

Best duk sane sebab dapat pergi tempat orang..Makanan die manis-manis..Serius tak kene dengan tekak..Tapi kire okey la jugak kan...Lepas tu merasa jugak pergi pantai..Tak dapat nak mandi sebab tak bawak baju..Kalau tidak confirm dah aku surutkan air kat laut tu berkuak lentang..Boleh pulak tak bawak baju..Rugi betul..

Selain tu aku merasa tengok tempat petronas yang besar kat paka tu time malam..Memang sangat teruja sebab banyak lampu..Dari jauh dah nampak cam castle pulak..Serius cantik aku cakap wehhh..Tapi siap tulis "Dilarang menangkap gambar"..Kalau tak sure aku dah bubuh dalam blog ni dah...Tak dapek la yo..

The best part is bile mak ndak aku ajak pergi shopping baju raya...Die belanja okey...Horeayyyyyy..Puasa tak habis ganti lagi tapi baju raya dah ade..Over kan..hahahaha...Orang nak belanja aku ape lagi,laju je la...Dah puas pusing-pusing baru la jumpe baju yang berkenan...

Thanks makndak for baju raya,tudung,belanja makan dan bawak jalan-jalan..Enjoy duduk sane..=)

p/s:Dapat info baru daripada haris,beruang makan taik die sendiri...Makan selicin-licinnya kata haris...Fakta baru ni..hahahaha...

2 comments:

  1. mmg tganu sgt best....rindu sgt kat sana...ko x g dungun ke????rugi la sbb xdpt nk tngok tmpat ak belajar dlu...hahahahahaha.....jab2..bkn ko kate mak ko xkasi mandi kat laut ke????hehehehhee......

    ReplyDelete
  2. tak g pun dungun..aku g kemaman je..mkcik aku kje sbb tu tak dpt jalan..mak aku tak kasi bile dgn kwn2 la..dgn fmly okey je...

    ReplyDelete