Thursday, July 7, 2011

Eskrem air tangan sendiri....

Bile puasa ni mula la nampak biskut kering pun macam nampak ayam pangang,belum lagi nampak selipar jepun  macam ikan pari...Semua pun aku nampak sedap di mata...Tadi aku jalan-jalan kat blog masak memasak..Tibe-tibe je rasa macam nak buat eskerem..Panas-panas cam ni memang kene sangat la makan eskrem...Lagi-lagi kalau dapat buat sendiri..Boleh buat banyak-banyak buat stok sampai tahun depan...

Esok aku cadang nak try buat eskrem sendiri..Resepi dah pun berada di simpanan laptop so esok just try je...Kalau menjadi confirm hebot seantero blog tapi kalau diam je tak de kaba berita tu jangan di tanya-tanya la ye confirm tak jadi...Malu la nak tunjuk benda tak jadi ye dak...

So esok aku cadang nak buat ice cream mangga dengan coklat..Wahh sekali try terus dua..Tak beragak sungguh kan..Itu pun kalau mak aku nak tolong belikan bahan-bahannye...Tunggu hasilnye esok okey....

Mungkin jadi macam ni..

Atau macam ni

ke yang macam ni??okey ni over sangat...Macam tak berapa nak mungkin je..

yang pasti tengok gmbar ni pun dah rasa macam eskrem masuk dalam tekak..makruh tak ek????;p

2 comments:

  1. fada!! buat bubur kacang kat aq satu.. hehe.. igt ko igt bubur kacang.. wakaka

    ReplyDelete
  2. hahaha..bubur kacang idang knduri org mnggal kan...

    ReplyDelete