Thursday, March 3, 2011

Aku rindu gile korang semua...!!!!!

Hello, tibe-tibe rasa nak buat entry khas untuk geng-geng kat kuantan...Serius aku rindu gile nak lepak and borak-borak dengan korang..Rindu tahap tinggi dah ni...Jom la jumpe geng-geng semua..Kecuali dengan nui yang sebilik dengan aku je la tak berapa nak rindu..Jangan marah ea anje..;p

"Everyone may change but i hope it wouldn't change our friendship"...


Radi si president...;p

Emir my abg syed..=)

Man si Mr X..;p

Nui my comel2..

shah my abg syed no 2

Umi my sweet..=)

Korang perasan tak dulu semua orang lain...Dulu muka sememeh je..Dah makin dewasa ni semua dah makin cantik dan hensem..Eh eh aku sekali ke cantik ni??Tak nak la jawab..korang la tolong jawabkan ek..hahahaha..

Semua orang dah ade hidup masing-masing..Even geng gadis-gadis duduk satu tempat tapi kami still jarang berjumpe each other...Yang selalu jumpe nui je la sebab dah roomate aku kan..Sebab tu tak sempat nak rindu die....Just nak cakap satu je dengan korang..Berubah macam mane pun kite semua..Jadi top model ke,model iklan seluar dalam ke,hot macam fahrin ke aku harap korang tak lupe friendship kite.....Serius aku tengah rindu kat korang semua ni...Nanti kite jumpe ye..Wajib set time and gathering before kami gadis-gadis tamat belajar...


Nota kaki: Kepada murni azila jangan kecik hati ye..Nanti saya buat entry untuk anda..Ni untuk geng-geng kelas dulu..heeeeeeee....

10 comments:

  1. hhahaha...saya pn rindu jgk zaman2 dulu...zaman anda menangis dlm bilik saya, ketawa and semua2....hehehe...miss this memories so much...love u dear...thanks for this entry...wait for my entry k...hehehehe....lambat sikit coz bnyk nak taip...huhuhu...

    ReplyDelete
  2. radi:aku pun rindu nak ngis depan kau sbb putus cnta..hahahaha...umah blkg rumah pun tp jrang jumpe kan...nnti kte set time jumpe dgn bujang2 ni ek..rndu nak lepak sme2 lgi...aku tnggu entry kau plak..heheh...love u too more dear...

    ReplyDelete
  3. harap sye juga dirindui... :p

    ReplyDelete
  4. ayien:anda juga bakal dirindui..nnti dah habis blaja sy buat entry untk anda smua plak ye..heheh..

    ReplyDelete
  5. mane gamba ak fada...
    ahahaha..

    ReplyDelete
  6. gjoy:alamak tercicir plak gmbar kau..hahaha...

    ReplyDelete
  7. setiap masa y berlalu..adalah kenangan y patut diingati..setiap detik y berlepas adalah saat y patut disimpan..kerana semua y terjadi,adalah dipanggil memori..kerana itulah terjalinnya sebuah nilai persahabatan y tinggi..harap kalian sentiasa bahagia..nukilan -asai.dindasendiri.com.-

    ReplyDelete
  8. asai:ye btul ape awk ckp tu..sorry my dear dinda..nnti kte buat entry pasl awk ye..promise2..sila jgn kecik hati...=)

    ReplyDelete
  9. heheh thank 4 da entry fada cyg....tp bile ckp x rindu kat ak tu cam tipu jek...ak balik umah slalu je nangis2 sbb tkt tdo sorang kan? ekekekeke tp sume muka dah matang je...dulu sememeh jek sume...insyaAllah kite set ramai2 jumpe sebelum abeh blaja...tp klw lepas pun xpe...klw area kat2 cni insyaAllah ak dtg punye....hope kite sume kawan smpai bile2 =)

    ReplyDelete
  10. nui:hahaha..itu bukan rindu tpi sunyi..;p..itu la kan..msing2 dah berubah..tp harap friendship kite kekal selamnya..aminnnn

    ReplyDelete