Monday, March 7, 2011

Berhenti seketika...

Assalamualaikum dan hello semua..Dukacita dimaklumkan yang lepas ni aku dah tak dapat nak merepek-merepek kat sini lagi...Sebabnye encik atau cik celcom dah potong broadband aku...Sebab aku tak reti-reti nak bayar on time...Sampai hati celcom buat gitu ke kawe....Padan muka kau kan cik pada..Sape suruh tak bayar...

Tapi jangan risau uoll aku tak akan berehat lama sebab akan aku cube berusaha memujuk bonda untuk meminta belas ehsan beliau  membayarkan bil broadband aku ni....Mungkin boleh gune alasan nak buat assigment kan..Jeng..jeng..jeng..Good idea...Terok kau ni cik pada.... Yela,aku mane ade duit nak bayar..Duit ptptn pun cukup-cukup nak buat belanja makan kat sini je..Harap-harap mak aku sudi la tolong anakanda die ni....

Sementara aku berehat ni aku nak kene fokus pada kawan-kawan sebab diorang dah bising bile aku asek online dan terus mengabaikan diorang...Tengok betapa pentingnye aku ni..wahahaha..Sila muntah dengan statement ini....Tapi serius diorang macam bersyukur pulak bile aku cakap broadband aku dah tak boleh guna lagi..Terok diorang ni...Sunyi la aku lepas ni...Korang lain ade boyfren..Aku jugak keseorangan..

Okey semua..Doakan aku berjaya memujuk mak aku bayarkan broadband aku ni...Maka dengan itu rancak la aku berblog lagi.....Sila rindu aku ye kawan-kawan..byeeeeeeeeeeee.....

No comments:

Post a Comment