Sunday, March 13, 2011

Kerana diriku begitu berharga..

Malam ni bosan yang teramat...Malam minggu yang amat bosan bila anda tinggal berdua dalam sebuah rumah dua tingkat dan lebih sadis lagi kalau anda tidak punya kenderaan..Jawapanya duduk memerap je la dalam rumah ni...Ha ini la yang jadi kat aku dengan cik lis..Dah macam ikan pekasam dah duduk je dalam rumah ni..Nasib ade internet boleh gak bergosip-gosip dengan dunia luar.

Actually tak de idea pun nak update tapi still rasa nak update..Macam dipaksa-paksa pulak..Ehh tidak,serius aku ikhlas update blog aku yang hot ni..Hot ke kak limah oii...Meh nak kasi cerita pasal ape yang peliknya dengan cik pada...Layannnnnn...

First aku teramat suke dengan nasi goreng yang aku masak sendiri..Korang ade macam tu??Kira kalau orang tanya aku nasi goreng mane yang paling sedap sure aku jawab nasi goreng yang aku masak sendiri..Kalau aku makan nasi goreng aku masak sendiri 3 pinggan pun sure boleh habis punye..Cube kalau nasi goreng orang lain masak belum tentu aku dapat habis macam tu..Aku suka nasi goreng aku sendiri sebab aku boleh masak ikut citarasa aku...Aku je tahu cita rasa aku macam mane kan..Jadi peduli ape orang lain nak kata..

Second aku suke tengok gambar aku sendiri..Okey ni serius buruk perangai..Ehh bukan aku suke tengok sebab aku perasan cun atau perasan cantik ke tapi entah kenapa aku lagi suka tengok gambar muka aku sendiri berbanding muka orang lain..Biar la muka aku buruk macam mane pun tapi still kalau bukak laptop tu ngadap muka sendiri dulu..Ape kes kan...Walaupun macam tu tapi aku still suka tengok gambar perempuan-perempuan cantik..Tapi aku benci tengok perempuan yang terlalu menjadi hamba fesyen sampai dah jadi macam ape je..

Lagi satu benda hairan yang aku buat ialah tengok blog sendiri..Cik lis selalu cakap dengan aku haishh tengok blog sendiri..Aku rajin jugak blogwalking tapi setiap kali aku online mesti tengok blog sendiri lepas tu baca entry yang lepas-lepas..Pelik ke ape yang aku buat ni???

Kesimpulanya dari cerita di atas aku bukan la si psiko tapi cume aku terlalu mencintai diri sendiri...hahahaha...Kerana diriku begitu berharga..Ahaksss...♥-----> for him(bile ade nti la) ♥------->for my self ♥------->for my family...I love my family more than i love my self..

No comments:

Post a Comment