Sunday, March 6, 2011

Entry jiwang besi karat.

Hello, eh dah mcam orang puteh pulak kau ni kan cik pada..Sorry2..Salam semua...Malam ni aku nak cerita sikit pasal hati dan perasaan...Baru mula bace dah rasa macam mual-mual kan..Sape rasa die tak memiliki daya ketahanan perut yang hebat sila jangan baca sebab post kali ni agak mual dan jelik...Are u ready girl???ai ai kapten...I can't hear you...Ai ai kapten...(baca dalam nada lagu spongebob).


Okey sebenarnye tak de la aku nak buat entry geli lagi memualkan sebab aku tak hebat bab-bab macam ni...Erkkk yeke???Tak caya tanye Mr X..Die tau..hahaha..Aku bukan minah jiwang okey..Itu yang sangat pasti.Dulu borak-borak dengan encik boyafren pun kasar-kasar macam kawan-kawan...Aku mane reti cakap slow-slow..Itu keturunan...Jangan nak kutuk-kutuk ek...

Dah macam dah kelaut je cerita aku ni..Tak masuk-masuk lagi tajuk utama...okey sekarang tajuk utama nye ialah aku berperang dengan perasaan sendiri..Aku tak paham dengan diri sendiri..Asal entah aku jadi macam ni...Meh aku kasi cerita..Aku ade seorang kawan yang agak rapat..He is guy...Tadi die ade cakap pasal die nak kawin tahun depan..Time tu tibe-tibe aku rase sedih..Motif kau nak sedih kenapa pulak cik pada...Ini la yang aku tak paham ni..Adoiiiii....

Bile aku cerita dengan kawan-kawan aku die cakap aku ade feeling lagi dengan this guy..Tapi aku pasti yang aku tak de feeling pun dengan die..Ehh entah la kan..Bila bab-bab feeling ni susah sikit nak cakap..Kadang-kadang kite sendiri pun tak pasti jugak...Poning kpalo den...Yang pasti aku tak nak terlibat dengan mane-mane laki buat mase terdekat atau terjauh ni...Fullstop...

Ini je yang nak cerita okey..Mungkin rasa sedih tu sebab aku rasa aku dah tak dapat cari die lagi bile aku bosan bile die dah ade orang lain kan...Aku tak rasa aku ade feeling kat die...Confident sangat aku ni..hahahaha..Biarlah..Aku malas nak pikir..Nak jadi ape pun jadi la labu....Aku dah cukup bahagia macam ni...Jadi aku rasa better aku jauhkan diri dari this guy sebab aku percaya aku bakal sakit sebab die sekali lagi..Ouuchhhh tidakkk....Tak mungkin berlaku...

No comments:

Post a Comment