Saturday, March 12, 2011

Bopren idaman cik pada..

Memandangkan single dan tak laku tak jumpe calon yang sesuai lagi tibe-tibe terpikir nak tulis entry pasal bf idaman pulak...Ecehh kau bajek kau princess ke ape..Ape kene mengena princess dengan benda alah ni??Entah aku pun tak paham...

1. Aku nak boypren yang baik beriman...Ha yang ini wajib la kan..Semua perempuan nak lelaki spesis yang macam ni...Okey tapi aku tetap nak tekan kan bab beriman tu..Aku bukan la nak ustaz-ustaz atau ahli ulama'..Cukup la yang ade kesedaran tentang agama dan solat tak tinggal..Contohnye bila pergi bershopping, kberdating atau ke mane-mane saje die akan ingat waktu solat.."sayang,jom kite singgah solat dulu ye,jap lagi sambung shopping"..Ha yang macam ni la aku nak..Tak de la aku terus hanyut kat shopping complex tu...

2. Aku nak die terima aku seadanya..Aku gemok ke,pakai baju koyak kat ketiak ke,pakai selipar jamban ke,selipar aku hitam tak berbasuh 10 tahun ke dia still boleh terima..."eh,cantik la selipar ayang ade corak-corak hitam" padahal daki kan..Dari first beli sampai sekarang tak pernah basuh..Aku tak perlu jadi orang lain bile dengan die..Tak perlu nak cover-cover ayu,control macho dan sebagainya...Malah kalau kentot pun tak rasa malu depan die..Okey ini over sangat..Confirm malu..

3. Aku nak boyfren yang suke kasi suprise..Tibe-tibe datang rumah bawak bear besar rumah..."Suprise!!!Terkejut tak sayang??"Aku suke gile orang buat suprise..Baru la tak bosan dan penuh kejutan uoll..Syok kan..Tapi tak nak suprise yang bakal menyakitkan jantung aku..Danger2..

3."Keluar elok2 ye tapi jangan pandang laki lain tau,abang jeles nanti"...Mungkin tak semua orang suke spesis laki macam ni tapi aku suke..Plizz jangan kate aku gila sebab aku suke lelaki yang cemburu..Tapi cemburu yang bertempat la jangan la cemburu gila babi..Bagi aku kalau die cemburu maknanya die sayang gile kat aku...Terasa diriku begitu berharga..Cewahhhh...

4.Aku nak yang jenis concern and care gile punye...Contohnye "dear dah makan belum ni??Kalau tak makan sayang datang hantar makanan..Tunggu sayang masakkan jap ye".Ohh damnnn sweet gile macam ni...Sampai sanggup masakkan tu..Cube kalau rumah kau dengan die 200 km jauhnye..Mati kebuluran la tunggu die masakkan..

5. Yang paling penting aku nak boyfren yang pandai berlawak jenaka..Tapi tidak la sampai masuk raja lawak tu..Choyyy je...Bila dengan die kalau boleh terburai la urat kentot aku asek gelak je..Itu la kebahagiaan bagi aku...Kalau aku buat lawak pun die boleh la paham..Cube dapat laki yang skema lagi berkaca mata tebal.."ehh,ayang cakap ape tadi ek??cube ulang balik,abang tak berapa nak paham la"..Sungguh damn bile macam ni sebab buat lawak siap kene ulang..Confirm dah tak jadi lawak tapi dah memalukan diri sendiri...Sadis-sadis...

6. Ini pun penting jugak..Aku nak lelaki yang permbersih...Tak nak la bile bukak kasut tu bau kaki macam bau spender 30 tahun tak basuh..Tak pun baju tu penuh dengan sisa-sisa makanan..Kuah kari,kuah masak lemak,masak asam bagai..EEEueeeeuuwwww sangat mengelikan okey...Biar tak hensem jangan selekeh....

7. Kalau boleh nak lelaki yang cool..Kiranya kalau jatuh longkang tu boleh bangun balik dengan muka yang sangat cool macam tak de ape-ape berlaku la...Ha yang ini terbaik..Cool dari semua segi..Bukan konon-konon je cool tapi bile ade masalah gelabah gile..Tak reti nak settlekan..Bila dah tak suke orang tu pergi delete fesbuk la,tak suke kawan-kawan kau kawan dengan die la..Cool ke macam tu??Lu pikir la sendiri..."sayang,abang tengah ade masalah ni,nanti dah settle abang cerita kat sayang ye,sayang jangan risau hati abang tetap pada sayang," Macam ni la yang sepatutnye bile lelaki cool ade masalah..Bukan main lari je macam tu...Pooooraaaaahhhhh...

Kalau la aku jumpe ciri-ciri lelaki yang macam ni confirm aku yang pergi mintak couple..Perigi cari timba pun perigi cari timba la..Ecehhh macam la kau berani sangat cik pada..Memang tak laaaaaa....Sape-sape yang rasa ade ciri-ciri seperti di atas boleh la antar borang kat saya..Saya tengah cari encik boypren ni..Bukan desperado tapi nak buat penghilang bosan dan sunyi je..Cewahh ayat...Wa jeles kot kawan-kawan wa semua ade boypren..Wa pun nak sorang gak...Terbuka kepada lelaki sahaja ye..Perempuan tak dibernarkan..Aku bukan lesbo...

Nota kaki: Dah gatal nak berboypren..Tapi tak nak buaya ek...kahkahkah...

No comments:

Post a Comment