Sunday, March 20, 2011

Sawan datang..

Opssss jangan terkejut pulak tengok title kat atas ni...Aku bebas sawan ek..Tak ada sebarang penyakit sawan kucing, sawan tikus atau sawan babi..Alhamdullilah dikurniakan kesihatan yang baik...Nikmat Allah bagi..Ni aku nak cerita yang sawan rajin aku datang...Hari ni aku rasa macam betul-betul student sebab dari pagi ngadap laptop buat assigment tapi sambil-sambil berfesbuk jugak la...Aku bukan budak nerd kot nak ngadap je assignment tanpa jenguk laman sosial..hehehehe..Yang paling tak tahan bila aku gelabah buat kerja yang kene hantar 4 haribulan 4 nanti...Ohhh bangga nye diri ini..ceeeehhhhh...Okey la..Dah tak tahan nak naik troli sorong sendiri..Ni nak sambung buat nota pulak..Daaaaaa semua..Harap anda berjangkit dengan sawan rajin saya ni..;p

No comments:

Post a Comment