Monday, March 7, 2011

Tipah tertipu..

Hello,semalam dengan penuh dukacita dan gelap gulita nya aku bagi tahu kat semua orang yang broadband aku dah tak boleh guna..Pasai apa??Pasal bile aku try connect die cakap connection terminate mean dah kene potong sebab aku tak bayar bil..Memang seingat aku last aku bayar bil broadband ni bulan satu hari tu.Semalam tu aku ingat dah sampai hukum die kene potong la kan....Tapi la ni celcom tak potong-potong lagi...Baik kan mereka...Nanti kau tunggu la beratus kau kene bayar cik pada oi....

Nak tahu macam mane aku tahu yang broadband aku dah boleh guna???Meh aku kasi cite..Ce cite..Ce cite...Tadi lepak depan rumah jap jumpe member...Masuk je rumah nui cakap dengan aku.."cube kau tengok ape cik lis buat kat laptop kau tu.."Cakap dah kene potong,tapi tu cik lis elok je online tu"...Eerkkkkk???Macam mane boleh jadi macam ni???Ade orang tolong bayarkan senyap-senyap ke???Sugar daddy kah??Boyafren kah???atau secret admire kah????Okey semua tu memang tak la kan....

Sebenarnye broadband memang selalu macam ni...Hari ni die kate dah terminate esok ce cube try connect balik dah boleh guna pulak...So kalau cik lis tak try connect tadi sampai ke sudah la aku ingat broadband aku dah tak boleh gune...Terima kasih cik lis...Ade jugak guna kau ni..hahahaha..Jangan cakap aku biadap atau kasar sebab ni la ayat-ayat yang aku, cik lis and nui selalu gune...Gurau kasar tapi manja...We love each other...

Ohhh lupe nak cerita pasal hari ni...Hari ni mood okey je sebab aku ni bukan orang yang bermood..Tapi once aku bace blog someone ni dan kawan-kawan aku cakap macam ditujukan untuk aku je aku jadi angin satu badan...Aku tak pernah kacau hidup die tapi die boleh kutuk-kutuk kaw kat aku..Tapi if itu memang untuk aku la...Panas ati gua beb... Aku tak akan kacau hidup orang selagi orang tak kacau hidup aku..Jadi better jangan kacau hidup aku..Itu je pesanan untuk aku pada si penulis blog itu kalau betul entry tu untuk aku....Aku bukan budak-budak yang senang diajak gaduh...Wa matured kot....So lu pikir la sendiri....Jadi nabil la pulak...heeeeeeeeeeee.......

No comments:

Post a Comment