Thursday, March 3, 2011

Confius???

Bulan 4 ni ada majlis pra graduan...Daripada mula masuk degree ni aku dah berangan nak pergi dinner macam ni..Sebabnye mase diploma dulu tak merasa ada benda-benda macam ni...Dengar gosip-gosip tema nya fairy tales..Sekarang ni semua orang dah gelabah nak pikir pakai baju ape..Dengan duit yang tak berapa nak ade ni mula la serabut pikir..Kang tak pasal-pasal aku pakai baju kurung je nanti kan..Ana rafali sungguh kan...Tak mengikut tema langsung..;p

Ha jom same-same kite usha dress yang boleh pakai malam tu nanti...

yang ni cun jugak..Tapi sure melekap habis..Terjojol segala lemak-lemak..;p

gorjes gile kalau dapat pakai macam ni..Saya mau yang ini,..Okey duit tak bnyak..Next plizzzz...

ni macam sesuai buat baju kawin je..eh eh salah tema la..Nexttttttt!!!

Saya mau yang ini...simple tapi cun..Nak beli kat mane ni????

susah2 kang aku jadi witch je la...hahaha...

Ade banyak mase lagi nak pikir nak pakai baju ape..Aku sebenarnye nak pakai costume snow white lepas tu nak suruh cik lis jadi putera nya..Tapi die tak nak pulak..Terpaksa la aku batalkan niat aku yang suci tu...;p

No comments:

Post a Comment