Friday, March 4, 2011

Saya suke kaler-kaler...

Aku suke benda yang berkaler-kaler..Contohnye baju yang meriah gile dengan kaler-kaler..Tapi sangat berbeza dengan citarasa akak aku cik oren yang dulu nye sangat takut nak pakai kaler yang pekat-pekat macam kaler pink,hijau terang,merah atau pun oren..Kalau nak tahu baju die dulu semua kaler lembut-lembut je..Tak pun kaler orang tua..Contohnye coklat,kelabu,peach atau hijau lembut...Sebabnye die tak confident..

Pernah mak aku belikan die baju raya kaler pink terang lepas tu bunge die kaler kuning terang..Entah berapa kali je aku tengok die pakai..Last-last aku yang confident ni je yang amik...Tapi aku tak de la gile kaler sampai nak pakai kaler yang terang-terang sangat..Aku tahu jugak nak beragak kan...Kang sakit pulak mata orang tengok...Actually aku macam kakak aku jugak...Tapi okey sikit daripada die..Aku pure-pure confident je depan die..Padahal aku tak suke pakai baju yang boleh buat orang tengok aku..I mean terlalu menonjol atau over la...Sebabnye confident level aku sangat rendah..Aku tak suke orang ngata cara aku berpakaian..Itu saje...

Aku pernah usha2 selendang ni mase jalan2 dengan kakak aku..Die cakap kau jangan nak jadi macam aiskrim ek pakai selendang ni..Erkkk aiskrim???

Cita rasa aku dengan kakak-kakak aku yang lain selalu berbeza..Mereka selalu suke corak yang sederhana manakala aku selalu over...Bukan bermakna aku ni over..No..No..No...Ini kerana aku bercita rasa remaja..hehehehe...Manakala mereka cita rasa orang dewasa...Habis kene serang kalau diaorang baca blog aku ni..Larikkkkkkkkkkkkkk...Babai semua..

No comments:

Post a Comment