Thursday, June 16, 2011

Aku yang tak berperasaan...

Hyeee u olls....Sekarang ni semua orang dok tergila2 cerita nora elena yang dok tayang kat tv3 tu...Semua gadis2 nak suami macam seth tan...Aku???Langsung tak de perasaan...Bukan saje kat Seth tan tapi kat mane-mane lelaki pun tak de..Korang rase aku patut risau tak????Aku pun tak paham kenapa aku tak berperasaan langsung..Bukan tak cube nak berkawan-kawan tapi tak masuk dalam hati la...Haishhhhh susah hati mak nok...

Lebih baik tak berperasaan dari tersalah memberi perasaan...Mungkin sebab takut tersalah berperasaan la sampai sekarang aku tak de perasaan pada siapa2....Best hidup macam ni..Serius tak tipu...Hati tak sakit...=).

Jadi nye,moral of the story tak payah nak paksa perasaan tu kalau dah memang tak de perasaan...Ehhhhh ape kejadahnye ayat aku ni...Haishhhhh lantak la......Yang penting Allah tak kan temukan kite dengan jodoh kite bile die tau kite belum bersedia ke arah itu...

No comments:

Post a Comment