Tuesday, June 28, 2011

I got my driving license..Horeeayyyy...

Alhamdulillah lega dah segala beban yang ade...Rasa nak bagi tau the whole world yang aku dah lepas test JPJ yang gile babeng punye cuak tu...Yup aku mungkin over sebab bersepah lagi orang lain lulus kan...Tapi tetap rasa nak hebah satu dunia jugak sebab aku rase test JPJ lagi cuak dari final exam...Sape setuju???Mane tak nye abang-abang atau pakcik-pakcik JPJ tu misai tak nak pulak nipis2,lepas tu muka tak nak pulak ketat-ketat kan....Yang penting lepas ni dah tak payah bangun pagi tergopoh-gopoh sambil bertengkar dengan akak aku nak pergi kelas memandu lagi...No more class okey...



Thanks pada cikgu memandu aku yang aku tak tahu name penuh die cume panggil kak nor je..Sampai pening-pening kepala die ngajar aku....Ape-ape pun die cikgu memandu yang sangat terbaik..Langsung tak pernah marah aku yang lembap macam siput ttttuuuuuuuuuuttttt tu.....Tak lupe jugak abang-abang JPJ yang muka gile garang tapi baik hati..Terima kasih sebab kasi saya lulus..Seronok kan tadi jalan-jalan naik kereta dengan saya...hihihihihi..



Lepas ni harap-harap abah aku kasi la bawak kereta die..yyyiiieeeehhaaaaaaa.....(^_^)V

No comments:

Post a Comment