Friday, June 24, 2011

I Hate You Mr Frog...!!!!!!

Hyee peeps..Hari ni aku nak bercerita pasal binatang kegelian atau kebencian atau ketakutkan...Mu pahe dok??Korang ade tak binatang yang korang paling geli,benci atau takut..Tengok dari jauh pun dah melalak-lalak macam orang gila...Ada??Ada???Sure ade punye kan...Same goes to me....

Ini je satu-satunye gambar katak real yang mampu aku letak..Tengok gambar katak pun aku dah geli...


Kalau aku,binatang yang paling aku geli + takut +benci + meluat ialah MR FROG.....Nak tahu kenapa aku paling tak suke encik katak???Meh aku nak kasi cerita satu-satu sebab ape...

Dulu mase aku duduk kat Bentong pahang,dalam rumah aku selalu je ade katak..Entah kenapa Mr frog ni suke sangat duduk rumah aku...Die buat macam rumah abah die dah...Ade satu pagi tu aku dah siap-siap nak pergi sekolah..Dalam pukul 6 lebih..Gelap lagi mase tu..Dengan tergesa-gesa nya aku sarung kasut sekolah..Ehhh apehal ketat semacam je ni..Tak kan la pagi-pagi kasut jadi ketat pulak...Selalu okey je kan...Mula la sesi menyeluk sambil mengintai ape yang ade dalam kasut..Takut-takut ade stokin yang tertinggal...Tengok-tengok hitam je dalam kasut tu...Eeeeeuuuuuwwwwwww..Ape lagi habis tercampak kasut tu aku baling.....Ko dah tak de tempat lain nak tido ke mr frog oi...Dalam kasut aku yang busuk tu pun kau boleh nak tido...Hate u...Hate u..!!!!!!!


Ni pulak kes kedua..Aku otw nak pergi tengok tv kat ruang tamu..Nak pergi ruang tamu kene lalu bilik abang aku dulu...Elok je aku berlengang kangkung menghayun langkah dengan girang gumbiranya nak tengok tv sekali aku bertembung dengan encik frog yang kebetulan nak pergi tandas depan bilik abang aku tu...Ehhh bersopan sungguh kau kan katak...Tau pulak nak kencing berak dalam tandas...Aku mula la teragak-agak..Die pergi dulu ke aku pergi dulu ni...So last-last aku decide nak pergi laju-laju...And korang tau time tu jugak la si katak ni pergi laju-laju jugak...At last aku terpijak kaki die yang lembik tu..Hambek kau excident..EEeeeeeee..Sumpah geli gile..Sampai sekarang lagi aku terasa kaki katak yang aku pijak.....



Kes ketiga pulak..Aku dah tak tahan nak kencing ni..Ape lagi pergi laju-laju masuk tandas terus melunaskan hajat..Elok je aku selesai aku tengok si katak ni tengah elok je pandang aku....Kau ngintai aku kencing ye katak..Keji gile perangai kau kan....Aku ape lagi...Memecut lari keluar tandas sambil nangis-nangis meroyan...Aku di noda si katak..Ohh nooooooooooooo....


Pernah ada satu katak ni duduk dalam tempat letak sudu garfu kat dapur rumah aku...Bile mak aku tahu mesti mak aku cekup die letak dalam plastik then buang die dalam longkang besar depan rumah aku...Dan korang tau esok pagi nya mak aku tengok kat dapur katak tu masih di tempat asal....Musykil tak?????Dan aku sangat pasti itu katak yang sama...Kejadian tu berulang hampir setiap hari..Mak aku buang je die datang balik...Eeeeee seram sungguh.....Sejak tu kami panggil katak tu katak berhantu...hihihihi....



Sebab-sebab kejadian ni la menambahkan lagi kebencian aku terhadap encik katak ataupun puan katak atau pun cik katak..Semua keturunan die la aku geli...Sekarang ni lega bile kat rumah aku ni tak banyak katak berbanding rumah dulu..Tapi dengan adanya mak aku sebagai penangkap katak yang gagah tak de la nak risau sangat..Kalau ade katak je menjeri-jerit bagai nak histeria then mesti mak aku datang cekup katak tu pergi buang jauh-jauh....Aku musyik asal la aku tak berani macam mak aku ek???Tak kan la ikut perangai abah pulak...hihihihihihihihihi...

P/s:Maaf encik katak,tak de niat nak benci awak dan keluarga awak..Tapi badan awak yang lembik-lembik tu sangat mengelikan saya...Kalau saya cium awak lepas tu awak jadi putera raja tak pe jugak....;p

2 comments:

  1. aku dengan katak okay lagi kot.tang ulat, Allah.. Kus semangat!

    ReplyDelete
  2. ulat aku okey plak..hehehe..even lipas...kalau katak tengok dari jauh pun dah geli geliman...

    ReplyDelete