Monday, June 6, 2011

Blog kak joyah!!

Semenjak belajar dalam lab ni serius aku tak pernah tumpu perhatian..Fesbuk lebih menarik dari encik trainer kat depan ni..Maaf encik..Saya cume jujur je...So sebab bosan sangat aku pun berblogwalking la then terjumpe satu blog yang sangat lantang berblog tanpa segan silu..Wa respek la sama lu kakak...Nak terjah blog die pergi kat link ni...Akak ke adik entah la tapi serius tak takut ape berblog..Respek sekali lagi kak...

Ade satu entry yang aku rase akak ni buat agak relevan cume cara penyampaian agak kasar dan menyakitkan hati...Tajuk entry die pun dah cukup buat hati berdarah..Korang nak tengok klik kat sini entry bikin hati perempuan pakai tudung berdarah...Tak nak komen banyak la cume ape yang akak bersuara lantang ni kata ade jugak benarnye...Cume cara die agak kasar dan biadap...Jadi kaum-kaum wanita sama-sama la kite renungkan okey...Amik yang baik dan abaikan yang tak baik tu...PEACE!!!!

p/s:Aku tak bangga kalau mampu mengikut fesyen terkini,tapi aku bangga kalau aku mampu berpakaian mengikut syarit islam..Itu lebih mulia di sisi ALLAH..Sama-sama la kite..Insyaallah...(bangga bukan dengan orang lain tapi bangga dengan diri sendiri)*sila jangan salah paham..

No comments:

Post a Comment