Wednesday, June 1, 2011

Saya nak yang ni!!!!!!

Hari ni nak cerita pasal keinginan..Setiap orang mesti ade benda atau pekara yang diorang nak sangat dalam hidup kan...Kalau aku simple je..Tak penah nak benda yang gah-gah sangat...Dalam wishlist aku tak pernah ade ipad,iphone,blackberry,kereta,kamera canggih(opss yang ni mungkin nak);p atau ape-ape yang canggih manggih ni...To be honest aku haram tau pasal teknologi...Aku langsung tak tau ape itu kelebihan atau function ipad,iphone even blackberry...Okey fine korang boleh panggil aku orang yang ketinggalan zaman..Aku ngaku...T___T..Dah stop bukak aib diri sendiri..Nanti kene kutuk...

Sekarang ni satu je yang aku nak sangat..Benda tu adalah spek mata...Oh yeahh pada yang tak tau, meh sini nak kasi tau actually aku ni kurang upaya...Okey bukan cacat kat kaki atau tangan tapi kurang daya penglihatan..Tapi berlagak tak nak pakai spek sebab aku rase bile pakai spek usia aku lebih 5 tahun dari usia sebenar...See berlagak dan tak sedar diri bukan...

Dah lama aku nak tukar spek tapi tak pernah dapat..Sebab ape??Sebab bajek selalu lari..Jadi nye aku terpaksa la pakai spek lama aku...Tak nak pulak spek yang ni patah..Ade jugak alasan nak mintak mak beli spek baru kan..;p..

Ini la wajah saya bersama spek..Nampak bijak bukan..;p

Pada muka bulat macam tomato ni macam susah je nak cari spek yang sesuai kan..Kalau boleh aku nak spek mata yang nampak cool dan tak buat aku nampak macam seorang yang bijak atau nerd..Tak tau nak pilih yang mane satu...Kene mula search dari sekarang sebab nanti dah dapat duit PTPTN senang..hehehehehe..

Ke aku patut pakai yang macam ni???Macam nenek jiran sebelah rumah punye je..;p

Spek ni besar muka die..OMG..

Aku prefer yang macam ni..Tapi kenap lebih kurang je dengan spek lama aku je???

Tapi kan sebenarnye walaupun aku ade spek mata bukan aku pakai selalu pun..Aku pakai bile dalam kelas je bile nak tengok slide lecturer kat depan atau pun gune time nak ngintai-ngintai jawapan kawan sebelah..Opssssss..;p..Kalau time cuti sem berhabuk la spek tu dalam beg..Jadi agak-agaknye berbaloi ke kalau aku beli spek mata baru????Puan Azizah a.k.a mak aku tentu ada jawapannye..

Si tomato ni lebih kacak tanpa spek bukan??..sile setuju...


p/s: Puan azizah tak bagi pun saya still nak beli baru sebab nak nampak lebih cool..Mungkin lepas ni saya boleh jadi speky sepenuh masa..OMG nanti mate saya sepet..No.. No.. No..Tarik balik ayat tadi..

No comments:

Post a Comment