Wednesday, June 22, 2011

U can call me R&R.....

Tau ape itu R&R???Alaaa tempat rehat yang kat highway tu...Biasanya orang berhenti kat situ nak rehat-rehat or makan-makan then teruskan perjalanan balik...Lepas tu entah datang balik or tak kat R&R tu...Kalau selalu jalan kat situ mungkin lepas tu singgah lagi tapi kalau lepas tu tak lalu dah memang itu last time la singgah....Okey sebenarnye tak de la nak bercerita pasal R&R kat highway tu tapi nak becerita pasal diri sendiri...



Ape pulak kaitan aku dengan R&R ni ye dak...Aku tak pernah kerja part time mahupun full time kat mane-mane R&R ye...Sila jangan buat spekulasi...hihihihihihi...



Korang pernah rasa tak someone yang putus cinta atau tak tiba-tiba datang dalam hidup korang then tiba-tiba hilang je.Korang pulak dapat tahu yang rupenye die tengah rapat dengan someone else tak pun die dah balik semula dengan ex die....Pernah alami benda macam ni????Kalau pernah benda macam ni la aku istilahkan sebagai R&R...Datang singgah dan pergi...Adil ke ek bila jadi benda macam ni????Entah laaa...Mereka yang buat je tau adil atau tidak...



Hurmmmmm...Aku dah selalu sangat jadi macam ni...Ade yang datang sebagai kawan dan ade jugak yang datang lebih sebagai kawan..Yang lebih sedih ade yang masuk dalam hati...Tapi yang sama mereka tetap pergi juge..Meneruskan perjalanan mereka yang mungkin lebih indah di depan....Tak ape la...Mungkin aku memang ditakdirkan untuk jadi R&R kalian je agaknya....

Aku harus belajar untuk sendiri tanpa 'tetamu-tetamu' R&R aku lagi....

1 comment:

  1. ala....sorry la...td ak tersebut R&R...xde maksud ape2....huhuhuhuhuhu.....

    ReplyDelete