Wednesday, June 15, 2011

Hobi terpendam...

Dah lama tak memulakan hobi yang dah lama terpendam...Puncanya sebab berukband aku tak berbayar-bayar lagi..Ehh silap..Dah bayar RM 150 tapi rupenye ade hutang lagi 56 ringgit and abang celcom dah terminate berukband aku tu...Kesian kan aku...Nasib kadang-kadang akak aku bermurah hati nak kasi pinjam laptop die..Kadang-kadang aje okey...

Hobi yang aku maksudkan tu ialah mengedit blog sampai juling-juling mata....Maaf pada datin a.k.a tikah sebab dah lame die mintak aku edit blog die tapi sampai sekarang aku tak buat lagi..Sorry sayang...Nanti aku buatkan ye...

Sebabkan lama juge kawan aku sorang lagi ni mintak buat header untuk die then aku try jugak buat gune laptop akak aku...so hasilnye....

Taraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa......



Okeyyyy...Tak la cantik sangat...Tapi nak naik muntah aku mengadap laptop nak buat benda alah ni...Jangan tanya macam mane aku buat benda alah ni sebab sangat rumit...Nak tau kene tengok aku buat sambil aku terangkan...Setelah susah payah,alhamdulillah la selesai jugak...Harap die suke la hasil tangan yang tak seberapa aku ni..Serius tak de idea..Aku bukan seorang yang kreatif....

2 comments:

  1. cantek lah kak~eka suke...hehehe.yg pertama/kedua pun eka suke...hehe.at least ade kelainan dari blog eka sebelum2 ni....

    ReplyDelete
  2. bgus la kalau eka suke..hehehe..akak bukan pndai sgt buat..baru cube2 je..hehehehe..

    ReplyDelete