Monday, June 13, 2011

Sepagi di kedai makan Temerloh

Pagi tadi aku,mak ayah aku pergi sarapan kat kedai makan kat temerloh lepas aku habis belajar kereta...

Situasi pertama:Semasa memesan air..

Akak kedai: Nak air ape dik??

Aku: Nak air teh O ais panas satu...(minum air panas sebab aku sakit tekak).

What the fisssshhhhhhh...Dah ais panas pulak tu..Sape ngajar kau ade air serupa itu cik pada..Aduhhh malu aku tadi....

Situasi kedua: Semasa membayar makanan..

Kakak kedai: Pakcik minum air ape??(die tanya bapak aku)

Bapak aku: Air Milo Sirap satu...

MILO SIRAP???Eeeuwwww..Agak2 korang macam mane rase air milo dicampur sirap ek????

Itu la padahnye ayah aku bile beria membahankan aku sebab salah sebut..Last2 die yang salah sebut...Sebenarnye ayah aku minum air bandung..Jauh terpesong kan....

Confirm akak kedai tu syak keluarga kami ni something wrong kan..Sebut air nak pelik-pelik je....

3 comments:

  1. pka:hahaha..nebes sgt blaja bawk kete smpai sebut nme air pun pelik2..

    anon:kau la gile kemaaaa..;p

    ReplyDelete