Sunday, June 19, 2011

Spagetti oh spagetti...

Dah lama aku teringin sangat nak makan spagetti...Ye,aku bercita rasa sangat kebaratan walaupun hakikatnye duduk kampung je...Aku sangat suke makan spagetti...Baru cerita je ni dah terbayang-bayang rasa spagetti tu...Aduhhhhhhhh...Meleleh air liur...*sambil mengelap air liur...




Ape jenis spagetti pun aku suke...Sebenarnye boleh je nak masak spagetti sendiri kat rumah tapi aku terpaksa tahan diri sebabnye kalau aku masak kat rumah memang satu plastik spagetti tu aku makan berdua je dengan kakak aku..Maksudnye spagetti yang dah dimasak la ye....Korang dapat bayangkan tak bape pinggan sorang kalau satu plastik tu masak habis????Boleh bayangkan pulak tak berapa kalori yang kitorang jana nanti????


Jadi dengan penuh disiplin aku terpaksa tahan diri dan terpaksa masak kueh teow goreng je malam ni..Masih banyak kalori tapi tak de la aku nak melantak satu plastik kueh teow tu berdua je dengan kakak aku kan...Ini la nasib orang tak reti makan sikit..Daripada melantak banyak baik tak yah masak terus....

No comments:

Post a Comment