Wednesday, June 8, 2011

Tamat sudah aku berkursus...

Alhamdulillah, berakhir sudah kursus yang mase mula-mula datang tu punye la aku merungut sakan kan...Dua-dua exam aku lulus dan sekarang aku dapat ITIL certificate dengan Project Management certificate..Ade jugak aku hasil kan masuk kursus ni...Kalau tak lulus memang sia-sia je la...Menghabihkan duet yo...

Mula-mula berat je hati nak pergi kelas...

Tengok,dah makin gembira pergi kelas..Saya sayang buku project mangament saya..;p

Tibe-tibe sekarang pulak baru sedar yang mase tiga minggu tu berjalan sangat cepat..Mase first register kursus ni punye la menghitung hari nak balik..Tup-tup esok dah balik pun..Esok jugak last aku ,nui,cik lis,dilla and laily berjumpe...Lepas ni entah bile pulak kami nak berjumpe lagi..Dengan cik lis tu maybe la boleh jumpe lagi sebab nanti aku kene hantar report bagai kat Puncak Alam..Tak kan la tak terjumpe kan..Nampak sangat penipu nye....

i'm gonna miss u all badly...=(
Dia nora..Aku tak pernah bertegor sape dengan die sebelum ni tapi sekarang dah boleh bergelak tawa sama-sama...
Ape-ape pun enjoy join kursus ni sebab kat sini la aku jumpe kawan baru yang sebelum ni time kat puncak alam tak pernah bertegor sape atau pun tak pernah nampak..Yang penting sekali kat kursus ni jugak la kitorang satu geng spend time sama-sama before kami berpisah..Serius sedih gile..Dah tak nak cerita banyak-banyak nanti nangis...Meh layan gambar je k....

Dia amarlisa..Dia la kawan pergi kelas saya dan kawan ponteng kelas saya time kursus ni..Love u cik lis...

Hari terakhir kami berkursus..Seronok kan muka kami...

No comments:

Post a Comment