Wednesday, June 22, 2011

Buah hati saya masa baby....

Selain ade gambar aku dengan kawan-kawan aku time diploma dulu dalam CD yang aku jumpe time kemas bilik tadi tu ade gambar anak buah aku husna dengan adik umairoh time kecik-kecik dulu...Dah lama aku tak tengok gambar diorang time kecik-kecik..Nasib la aku ade simpan dalam Cd...Mereka sangat cute time kecik-kecik dulu..Tak caya jom tengok....


Kakak time baby..Tak sure umur die berapa bulan time ni....



Muka budak jahat..hehehe..

Saya dah besarrrrrrrrr....


Ni pulak adik umairoh...Gambar die tak banyak sangat...Gambar kakak je yang banyak...


Pipi adik yang tembam rasa macam nak kunyah2 je....




Ini gambar mereka berdua....
Ini kakak husna time besar...Cepat die membesar kan...=)

Ini pulak adik umairoh...Dah macam anak dara dah ni...=)

Sekarang mereka dah besar,dah sekolah..Cepat je mase berlalu...Semoga mereka berdua jaadi anak yang solehah..aminnnnnn....

No comments:

Post a Comment