Friday, February 11, 2011

Berubah lagi...

Korang semua perasan tak blog aku dah bertukar baru lagi....Okey kali ni mungkin last..Malas dah nak main tukar-tukar..Serabut dah...Punca utama aku tukar ialah bile sorang kawan aku yang teramat-amat jujur mengutuk blog aku ni...Kata die "blog kamu tak cantik la,macam blog tadika je,macam budak-budak sangat" kata beliau..Jujur kan beliau ni...Memang sangat jujur..Naik bernanah telinga dengar kejujuran die ni berkata-kata...Bukan pasal blog je tapi pasal benda-benda lain jugak..Sebab jujur die tu la aku suke kawan dengan die...;p...Mesti kamu kembang kan dengar saya cakap macam ni...(hipokrit je);p..

Setelah berpenat lelah mencari layout yang cantik jadi ni la hasilnye...Aku pilih yang simple je...Malas dah nak pikir nak tukar-tukar lagi..Orang lain yang tengok pun serabut kan....kan..kan...

Terima kasih kepada kamu sebab menjadi pengkritik bebas blog saya...

No comments:

Post a Comment