Tuesday, February 22, 2011

Pengumuman-pengumuman!!!!!

Dear all friend, i'm not gonna use my celcom number anymore..so anything just contact me via my maxis number..Jika tidak anda tidak akan di layan..Satu lagi nak pesan saya jarang topup no maxis saya jadi saya prefer orang contact saya tru email,facebook atau pun hantar je komen kat blog saya ni...Kerana saya online hari-hari..Tapi kalau dah urgent sangat tu tak yah la nak contact gune email,atau fesbuk..Kang tibe-tibe aku bz tak sempat nak online korang marah aku pulak tak feedback kan...Segala kesulitan amatlah dikesali..Harap maklum....

2 comments:

  1. xnk...sy still nk msg guna no celcom anda....xkira2...hahahahahahaha

    ReplyDelete
  2. aku dah buang la no celcom aku ni..hahaha..degil la budak ni..aku cepuk kang..;p

    ReplyDelete