Friday, February 4, 2011

Entry pendek tak berapa nak pendek..

Kali  ni  nak update  entry  pendek je sebab keyboard aku ni makin   hari perangai sawan die  datang..Aku  nak menaip  pun  kene  sambil  sumpah  seranah..Seksa  gile  nak    menaip..Ikut   rasa hati nak   hempuk je  laptop ni..Boleh macam  tu...???Kau pikir  kau  anak  dato nak  main-main hempuk barang  lepas  tu  beli baru...

Tadi  kami  kumpul satu family dan metting pasal wedding abang-abang aku nanti...Sementara orang-orang dewasa bermetting budak-budak kecik  memekak sama..Sampai tengelam suara ahli-ahli mesyuarat..Bak kata akak aku tadi kakak dengan adik punye suara macam suara budak-budak satu taska...Serius memang macam tu pun..Ikut maksu die ke ape ni...Ishh tak mungkin sebab maksu die kan suara lemah lembut....Uweeeekkkkk....Sila muntah dengan statement tersebut..;p

Esok aku nak pergi bilut nak antar rombongan merisik dan bertunang abang aku yang no 3..So esok kene la bangun awal-awal pagi sebab nak siapkan sirih junjung dan aktiviti masak-masak..Nanti aku update pasal majlis tunang abang aku nanti k...Harap-harap semua berjalan lancar....Sekarang masa untuk tido sebab tadi mase mesyuarat abah dah cakap dah pada siapa-siapa yang bangun lambat esok akan di siram air ketika tido..Aku tak nak jadi orang pertama yang kene..Lenjun beb...Sampai sini je..Daaaaaaaa.....

No comments:

Post a Comment