Saturday, February 19, 2011

kisah pagi jumaat..

Semalam aku telah dipaksa kawan aku datin pakai jubah pergi kelas..Serius aku malu sebab nye aku ni tak berapa dare to be different..Nanti mula la aku rase aku gemok la,semua orang pandang or mengata aku la..Cukup negative kan pemikiran aku ni....Tapi setelah di ugut aku pun setuju la..Mau tak setuju kang datin buat muka spender die habis la aku...Kalau dah susah-susah pakai tu harus la ade sesi phtoshoot kan..Ha meh layan aksi-aksi muslimah kami di pagi jumaat.....





Filem ayat2 cinta dari kiri maria selepas selalu kene chemoteraphy sampai die mengecik,Fahri 10 tahun akan datang dan juga aisyah yang mantain cun...hahahahaha...

2 comments:

  1. kurang asam nya cik pada....muka spender eh....hahahahaha.....lg 1 bila lak ak ugut???hahahahaha

    ReplyDelete
  2. yela..mmg muka spender..hahaha..ketat semacam je...wehh tak de ugut ke???hahaha...

    ReplyDelete