Wednesday, February 23, 2011

Penjimatan berganda...






Nampak menarik tak makanan kat atas ni??Ha, ni nak cerita ni..Ni la bekal yang aku dengan cik lis bawak pergi kelas..Dah macam mase zaman sekolah rendah dulu kan..Mak masak pagi-pagi lepas tu bekalkan kat kite..ohhh sumpah rindu time sekolah dulu..Tapi kali ni dah masuk sekolah tinggi pun masih berbekal jugak..Traditional kan kami ni..heeeeee...

Sebenarye kami ni selalu jugak bawak bekal..Saje nak berjimat cermat..Duit ptptn pun makin hari dah makin surut kan..Kami akan bawa bekal kalau malam tu kami ade masak lebih...Jadi esok paginye kami cume panaskan je la..Bijak kan kami..Tak kuasa nak bangun pagi-pagi masak...

Yang bekal kaler biru tu cik lis punye dan warne pink tu aku punye...Kami beli kat econsave je.Nak beli jenama tupperware yang mahal tu tak mampu ler teman....Nak minak tupperware kat mak pulak  habis la kene marah..Sebab mak aku sayang tupperware die lagi daripada aku...Haishh tipu sangat tu...Sure la mak aku sayang aku lagi...

Nota kaki: Mari same-same kite berjimat cermat...peace yaawwwww!!!

No comments:

Post a Comment