Friday, February 25, 2011

Untuk teman-teman



"Ignore people that ignoring you..Life is easy right..So don't make it complicated"...


Please pada teman-teman dan sahabat-sahabat juga kenalan...Tolong jangan tarik muka pada saya tanpa sebab..Sebab saya tak tahan nak tengok muka ketat anda-anda semua..Lagi satu saya tak dapat nak tahan diri saya ni daripada menambah dosa-dosa mengumpat anda..Kalau saya ade salah better anda-anda semua bagi tahu sebab saya ni direct person..So insyaallah boleh terima...Please be matured..Jangan menghukum orang tanpa sebab...Ingatan untuk diri sendiri juga...Sekiannnnn..


Nota kaki: Korang ingat korang je ade muka ketat...Belum tengok lagi muka ketat aku..kuikuikui...Post ini bukan untuk siapa-siapa..Minta jangan ade yang terasa ye...Secara general aje...Peace..(^_^)V

No comments:

Post a Comment