Monday, February 7, 2011

Puncak alam oh puncak alam....

Dah kembali ke hutan tebal yang line internetnye macam siput sedut berjalan iaitu puncak alam..Penduduk puncak alam jangan buat group benci fada ahmad dalam fesbuk pulak ye...Saya bukan benci puncak alam tapi saya marah kenapa celcom tak nak upgrade line broadband die kat sini..

Akhirnye dah seminggu berjimba-jimba dan berjoyah-joyah dengan family aku pun kembali ke sarang...Thanks kak long dan abang long yang sudi hantar orang...Kalau tak memang naik bus la orang...Pernah ke kau balik sini naik bus perosalanye cik pada????Memang tak la kan..Ade je mangsa-mangsa yang kene hantar aku balik puncak alam ni..Nasib la sebab adik bongsu korang ni tak berapa suke naik bus sebabnye setiap kali die balik cuti sure barang macam nak angkut satu rumah...

Bermula la aktivi aku sebagai seorang student sekali lagi....Esok aku nak kene mulakan sesi persekolahan dengan rasa yang penuh gembira..Sape tak suke pergi kelas beb..Sukeeeee sangat..Okey cukup cik pada..Tak yah hipokrit..Lecturer tak baca pun blog kau...;p...Baiklah part paling aku tak suke kene pergi kelas dengan buat assignment dan satu lagi presentation...Kalau boleh duduk puncak alam ni hanya berjoyah-joyah dengan kawan-kawan je sure aku rasa seronok gile nak balik sini...

Tapi perjuangan harus diteruskan..Esok saya jadi pengawas sekolah..Serba biru...heeeeeeeeeee...Gudnite...

No comments:

Post a Comment