Sunday, February 13, 2011

Saya nak macam ni jugak...

Member aku  cik lis ade tunjuk satu blog kat aku...Mula-mula aku malas nak bace..Die kate kat aku best wehh blog ni..Die buat untuk awek die..Dalam hati aku "mesti mamat tu poyo gile sebab dok puja-puja gile awek die sampai sanggup tulis blog pasal awek die je..tak cool langsung."

Setelah dipaksa oleh cik lis aku pun bukak la blog die..Mula bukak je dah ade gambar awek die.Then aku bace satu-satu entry die..Okey serius aku jeles sangat dengan awek die sebab ade bf yang sangat appreciate die...Perasaan aku sekarang ni cume harap yang entry dalam blog tu sebenarye untk aku...Boleh gitu...;p

Hampir setiap entry die luahkan perasaan die kat awek die ni..Tak nampak poyo pun sebab die tulis dalam bahasa inggeris...Kalau la di translatekan ke bahasa melayu sure aku rasa bosan jugak nak baca ..Itu la perbezaan nya berjiwang dalam bahasa melayu dan bahasa inggeris..Kalau anda berjiwang dalam bahasa melayu anda akan di cop mamat jiwang karat atau minah bunge tapi kalau anda berjiwang dalam bahasa inggeris anda akan di anggap sebagai shakespears..Tak ke berbeza gitu..Contohnye I LOVE U dan ditranslatekan AKU MENCINTAI KAMU...eeeuwwww...Tak cool langsung..

Dah habis baca semua cerita die pasal cik gf die ni aku mula la berangan-angan kalau la ade lelaki yang sanggup buat blog macam ni untuk aku...Masalahnye macam tak mungkin ade je..;p

Terjah ramai-ramai kat sini kalau nak tengok blog yang aku cakap ni...For girl yang single sile jangan berdarah hati ye bace blog ni dan pada yang ade bf jangan ngade-ngade nak paksa boyfren korang buat blog untuk korang..Plastik tau...;p

No comments:

Post a Comment