Wednesday, February 2, 2011

Puding koko @ dodol = Shit..OMG!!!!!

Malam tadi kakak aku yang sulung (k.long) telefon aku..Die cerita kat aku..Tadi anak die  deejah  (2) tengok gambar puding aku yang aku post kan kat fesbuk..Mula-mula die tengok die kate kat umi die..."mi,sedap mi..sedap"...Lepas akak aku bukak gambar tu betul-betul boleh die cakap kat umi die "mie,taik mi taik"....

Ape buruk benar ke rupe puding aku sampai deejah ingat tu adalah sejenis taik??tu bukan taik deejah,tu masakan maksu yang superb...Tolong la percaya...Biasanya kanak-kanak ni kan jujur orangye..Tapi aku percaya kali ni die cume bergurau..;p..

Aku sangat terpukul dengan kata-kata deejah itu maka dengan rasa lebih bersemangat esok aku nak cube buat agar-agar coklat pulak..Mungkin tak kan jadi dodol lagi tapi jadi bubur pulak..Harap-harap tidak...Bile aku cakap dengan mak aku yang esok aku nak buat agar-agar coklat pulak mak aku dah buat muka tak caya kat aku....Tak pe takpe..Tunggu je esok ape hasilnye..Later aku akan update kisah agar-agar coklat aku pulak....

harap-harap esok hasilnye macam ni...;p



Mari masak-memasak bersama cik pada..Tunggu dan lihat hasilnye nanti...babai.....

No comments:

Post a Comment