Monday, February 21, 2011

My mistake!!!

21/02/2010 Jam 12.41malam.

Salam.Dis is **.Hows holiday?Dh bca msg ***** kat fb?Bdk2 ni organize pg bbq trip..

Di sini  la segalanya bermula....Kalau la aku tak balas msg ni dulu...Semua pun kalau...Tapi dah jadi pun..Oh dammnnnnn..Sumpah aku menyesal dengan ape yang jadi..Knowing u is fate but loving u is mistake dude..MISTAKE!!!!!!Dah setahun pun benda ni jadi tapi aku masih simpan mesej bodoh ni...Sebabnye aku ni si bodoh dan naif  yang suka ingat dan simpan benda yang bodoh-bodoh..Okey fullstop...

Nota kaki: Aku bukan menyesal dengan takdir allah tapi aku benci dengan kebodohan sendiri yang membiarkan diri sendiri diperbodohkan sewenang-wenangnya...Maaf entry serius...Next entry kite bergelak tawa ek...promise....heeeeeeeeeeee...;p

No comments:

Post a Comment