Saturday, February 26, 2011

Cik lis buta kaler ke aku???

Aku nak tanya korang semua...Background blog aku ni kaler biru ke hijau???Ni bukan kes aku buta kaler tau rabun kaler..Sebab aku begitu yakin dan pasti blog aku ni kaler biru..Sangat pasti okey....Tapi kata-kata cik lis tadi buat aku rase nak tanya semua orang ape kaler blog aku ni..

Cik lis: Matching kan baju aku dengan kaler blog kau ni..Macam sesuai je...
Aku: Ha??matching???Blog aku ni kaler ape cik lis..
Cik lis:La betul la..Kaler hijau cair....

Aku yang buta kaler ke mata cik lis yang keror??Malas cerita panjang...Korang tolong la kasikan jawapanye yek...

Nota kaki: Selalu bergaduh dengan cik lis pasal kaler biru dan hijau ni...Sape la antara kami ade masalah kaler ni entah la kan...

4 comments:

  1. biru!
    cik lisha sebenarnya ada keturunan buta warna..
    keiekiehhh..
    tak sangka la pulak cik lisha yg kena!

    ReplyDelete
  2. hahaha..ha kan dah kata biru...memang sah la ni cik lis buta warna..kesian die...tak sgka betul..tak lepas amik lesen ni nnti...

    ReplyDelete
  3. cik lis tak buta warna..akak pun tengok wana hijau cair....- cik oren cute

    ReplyDelete
  4. cik oren sah anda juge buta kaler..hahaha

    ReplyDelete