Wednesday, February 16, 2011

Damn U hacker!!!!!!

Okey aku marah gile ni..Rasa muka dah naik ijau telinga dah berasap-asap dah ni..Bukak-bukak je blog aku hari ni ade satu post AKU LAWA DOE!!!!..Malam tadi last aku update pasal kisah valentine cik lis..Tapi asal tibe-tibe ade post macam tu pulak...Gile ape aku nak post macam tu...Murahan sungguh...Kepada siapa-siapa yang dah menceroboh tu aku tak kan maafkan korang ek...Kalau nak dimaafkan sila cium tapak kaki aku dulu..Maaf agak kasar entry hari ni sebab aku teramat la marah....Tak nak cakap banyak nanti takut banyak lagi perkataan-perkataan yang kurang sopan keluar....Nak g mandi dan solat untuk sejukkan hati yang tengah panas berapi ni.....


p/s:Tadi kawan aku cakap dalam majalah rapi ade cakap jangan semakin marah nanti semakin gemok...Mungkin jugak ni puncanya aku gemok kan???kuang kuang kuang....Jom mandi ilangkan marah....

No comments:

Post a Comment