Friday, February 18, 2011

Hobi mase lapang...

Hobi masa lapang aku selain berpura-pura menjadi blogger terkenal dan konon-konon artis yang ramai gile kawan kat fesbuk aku juga gemar poyo-poyo jadi model sambilan...Model uoll..;p.Tadi tibe-tibe je mood nak jadi model tu membuak-buak pulak..Biar la rupe tak cantik posing tetap posing u oll...Pada sape-sape yang rasa nak meloya tengok aksi-aksi aku ni sile lari laju-laju sebelum korang muntah hijau...Pada yang berhati kental dan waja mari layan aksi perempuan yang perasan kat bawah ni.....So layan je la aksi gedik aku ni...



Okey sekian aksi poyo dan gedik cik pada..Kite jumpe di lain hari..Nantikan lebih banyak aksi gedik dan poyo dari cik pada lepas ni..Habis la mate korang....;p..

Nota kaki:saya nak jadi fada tajima boleh???Tapi idung kite kepek la...;p

No comments:

Post a Comment