Friday, February 11, 2011

Saya budak rajin...Serius tak tipu...!!!!

Semua UITM kat selangor ni cuti dua hari sebab lecturer ade conference..So disebabkan semua lecturer terlibat jadi nya kami dapat la cuti 2 hari iaitu hari khamis dan jumaat...Tibe-tibe semalam member aku cik mamai datang rumah dan bagi tau aku "weh,kau tau tak esok ade kelas HRU." Aduhh asal pulak boleh ade ni..Rupenye lecturer yang ajar kami tu tak terlibat...Dushhhh kecewa campur remuk hati dengar macam tu..Baru plan nak bangun pukul 11 pagi esok...

Esoknye dengan hati yang sangat berat dan mekap yang nipis aku pun gagahkan diri pergi kelas...Yang ade dalam kelas boleh tahan ramai jugak yang rajin-rajin macam aku dan cik lis..;p..Selamat kelas sekejap je so tak la mengantok sangat....Ha rajin kan kami pergi kelas dikala budak-budak rumah yang lain tengah nyenyak tido....;p

2 comments:

  1. aku pun rajin sbnrye nk pegi..tapi disbbkan aku tau ada kelas kol 9 malam smlm..cmne aku nk pgi..tau siang2..leh la aku pg...aku bengang ni..sbb aku tau pun aku g tnye 'class rap'..kalu tk tnye..mmg aku tak tau ok...bkn sengaja tknk pegi....

    ReplyDelete
  2. amboii marah kat aku pulak..hahahaah...aku pun mas msg mlam tadi tau..asl ntah diorg tak pos kat fb e kan..biar smua org tau..tak pe2..miss tak cakap ape2...

    ReplyDelete