Saturday, February 26, 2011

Tak de keje cari keje...

Tengah dok bosan-bosan..Padahal tengah buat nota..Tibe-tibe aku rase nak buat sesuatu yang teramat seronok...So aku ajak cik lis main mekap-mekap..Die ape lagi..Terus la setuju..Dengan lagak tukang mekap professionalnye die mekapkan aku...Siap tak kasi aku tengok cermin lagi tu...Suprise la konon...Mari kite tengok hasil keje tangan cik lis yang pertama kali mekapkan orang..Kire aku ni mangsa pertama die la....


Tak la nampak beza sangat sebab bukan mekap heavy...Tapi ade la lain sikit kan...Terima kasih la kat cik lis sebab dah berjaya conteng muka aku ni sampai jadi macam hantu kak limah dah ni...heeeeee..Tapi aku suke sebenarnye..Leh cop cik lis awal-awal mekap untuk tunang nanti..Free je...;p










Nota kaki: pening ciklis dengar aku bebel-bebel time mekap sebab aku takut die tercucuk bijik mata aku...Dia cakap macam mane la nak mekap budak ni time kawin nanti...Aku suruh kau lagi je la cik lis.Senang..;p

4 comments:

  1. ak rasa tang mata 2 kena lebih siket la....baru la mengancam...anyway..sgt comel....bukan awk ye cik fada...tp make-up yg cik lis wat....credit to cik lis.....

    ReplyDelete
  2. eleh nak puji aku tapi malu..hahahaha...yela..tak leh over2..sbb bahan tak banyak..hehehe..

    ReplyDelete
  3. nk cop cik lis tuk mapra leh x?? hahaha

    ReplyDelete
  4. hahahaha..boleh je..kau ckp la dgn die...;p

    ReplyDelete