Sunday, February 27, 2011

Saya sakit perut..=(

Aduhh sakitnye perut ni...
Rasa macam dulu-dulu je..
Tengkuk dah peluh-peluh ni...
Sakit tu kejap datang kejap tidak..
Tapi gagahkan diri jugak buat assigment..
Terlebih rajin pulak kan malam ni...
Harap-harap sakit tak teruk macam dulu-dulu..
Sebab kalau sakit macam tu saya nak mak saya...=(
Mak saya je reti ubat saya bagi lega...
Mak saya urut kaki saya..
Die panaskan tungku dan letak atas perut saya..
Lepas bangun tido mesti perut saya dah okey sikit..
Tapi kat sini saya sorang-sorang...
Kawan-kawan semua dah tido...
Perut tolong jangan buat hal ye..
Saya sorang-sorang ni.....


Nota kaki: Asal tengah malam je mood aku dah bertukar...Apehal entah kan..Menaip sambil menahan sakit perut..Ohh baru teringat ade minyak yuyi cap limau yang aku lupe pulangkan tu...Kepada encik B,saya pakai ek minyak tu..Tak tahan sangat ni....TQ..

No comments:

Post a Comment